Com ho fem?

Com a Plataforma d’educació social (PES) de la Inspectoria Salesiana Maria Auxiliadora,  tenim com a Missió l’atenció prioritària als infants, adolescents, joves i les seves famílies, que es trobin en situació de vulnerabilitat social i que tinguin mancances de tipus educatiu, cultural o social, que els impedeixi el seu creixement i desenvolupament personal i els seus rols a nivell familiar i social.

Per aconseguir aquesta missió, entenem que és necessari un sistema de gestió de qualitat que ens ajudi a avançar de forma eficaç i eficient, entrant en un procés de millora continua.

En aquesta línia la nostra política de qualitat es caracteritza per:

  • Acollida incondicional, establint un tracte afable i cordial amb els nostres destinataris per a que se sentin valorats com a persones i, integrats i formant part d’un nou projecte de vida.
  • Acompanyament personalitzat, per a nosaltres cadascuna de les persones que arriben als nostres serveis són el centre de la nostra intervenció. Cal garantir una atenció personalitzada i un tracte adaptat a cadascuna de les necessitats i situacions de les persones, per tal d’orientar-los a definir un projecte de vida. Es tracta de realitzar una intervenció educativa que assoleixi la integralitat  amb els nostres destinataris i les seves famílies.
  • Flexibilitat i adequació dels nostres serveis a la realitat, a les necessitats de cada moment i en especial dels destinataris, buscant sempre les millors respostes i adaptant tant els continguts com les metodologies, evitant caure en l’ immobilisme.
  • Política de recursos humans de qualitat, que es concreta en una acurada selecció de personal, el vetllar per la formació continuada, en garantir la implicació de les persones amb el projecte i la satisfacció laboral dels agents educatius.
  • La implicació en el territori i el treball comunitari, per tal de treballar per la millora de l’entorn dels nostres destinataris i ser al mateix temps més eficaços.
  • El treball en xarxa, per atendre les necessitats de forma integral juntament amb altres agents que intervenen amb els nostres destinataris.
  • La participació, tant dels nostres destinataris com dels equips.
  • La comunicació i la transparència, des de diferents nivells:
    • Els nostres equips
    • Els nostres clients (joves, famílies, administracions,...)
    • La societat en general
  • Les infraestructures, dignes per als nostres destinataris i adequades per a la consecució dels objectius de treball, complint sempre que hi hagi la normativa específica per aquests serveis.
  • La sostenibilitat dels projectes, amb una gestió dels recursos que es basa en l’eficàcia i eficiència. És una gestió transparent i que per tant pública i auditada.

agenda

memories 2

Contacte

SALESIANS SANT JORDI-PES LLEIDA

C/ Mariola, 35, baixos · 25003 Lleida

Tel.: 973 27 57 57

pes.lleida@salesians.cat

Patrocinadors